9.4 C
Província de Tarragona
Dimecres, abril 24, 2024

Un any d’històries de Tarragona

Els periodistes que formen el Consell de Redacció del 'Fet a Tarragona', ara fa un any. D'esquerra a dreta: Quim Pons, Anna Plaza, Enric Garcia Jardí, Albert Ollés, Ricard Lahoz, Jordi Suriñach, Josep Ardila i David Oliete (foto: Agustí Arévalo)
Els periodistes que formen el Consell de Redacció del ‘Fet a Tarragona’, ara fa un any. D’esquerra a dreta: Quim Pons, Anna Plaza, Enric Garcia Jardí, Albert Ollés, Ricard Lahoz, Jordi Suriñach, Josep Ardila i David Oliete (foto: Agustí Arévalo)

Prop de 155 mil visites en un any. Aquesta és una de les dades que expliquen l’èxit del digital FET a TARRAGONA, que aquest dissabte celebra el primer aniversari de la seva imatge renovada. El 12 de juliol de 2013 presentàvem el nou disseny del web creat per Txomin Medrano, de Mènsula Studio, i anunciàvem en un article la sortida al carrer d’una nova revista de qualitat amb continguts culturals i socials de Tarragona.

 

El FET havia nascut uns mesos abans (novembre de 2012) en format de blog periodístic amb temes d’actualitat local, impulsat per Josep Ardila i Ricard Lahoz. L’evolució en positiu del projecte va suposar la incorporació d’altres professionals com Albert Ollés, Jordi Suriñach, Quim Pons, Anna Plaza, el fotògraf David Oliete i l’estudiant de Periodisme a la URV, Enric Garcia Jardí. Amb tot l’equip en marxa, es va treure al carrer el FET a TARRAGONA en format paper, publicació de periodicitat bimestral.

 

La revista ja ha publicat sis números explicant històries de la ciutat i apostant pels grans reportatges, les entrevistes, les opinions, els textos elaborats, les fotografies acurades, el disseny modern i la qualitat del paper. Un producte periodístic únic a Tarragona, diferent, que dóna prestigi a la ciutat i que es basa en el suport de la societat civil a través dels subscriptors i dels lectors fidels.

 

La revista prepara per al setembre un obsequi als subscriptors i un número especial

De manera paral·lela, el digital ha anat publicant almenys un article diari relacionat amb Tarragona, en l’àmbit de la cultura, l’educació, l’economia, la política, l’esport, els castells i el periodisme. Se n’han publicat prop de 800, la gran majoria en format d’article d’anàlisi i opinió, o bé de crònica que explica un determinat esdeveniment.

 

En aquests mesos s’ha anat consolidant el sentit de ‘comunitat’ al voltant del FET a TARRAGONA: els lectors habituals i, sobretot, els subscriptors que donen el seu suport econòmic al projecte. Una ‘comunitat’ que participa d’activitats culturals pròpies i de fòrums de debat a l’entorn dels temes d’actualitat. Si voleu participar d’aquests avantatges i rebre la revista còmodament a casa, us convidem a fer-vos-en subscriptors. Són només 30 € tot l’any. Podeu complimentar la subscripció clicant aquí.

 

Al llarg d’aquest any també s’ha refermat la confiança dels clients publicitaris en els dos formats (paper i digital), cosa que permet mirar el futur amb optimisme. El FET digital celebra ara el seu primer aniversari d’imatge renovada. La revista prepara el seu primer any de vida amb un obsequi per als subscriptors que renovin el seu suport, un número especial al setembre i un acte commemoratiu al Cafè Metropol. En pocs dies, en tindreu més detalls.

 

Ricard Lahoz
Ricard Lahoz
Periodista. Director del FET a TARRAGONA
PUBLICITAT
CATEGORIES
ETIQUETES
POTSER TAMBÉ T'INTERESSA...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here