Carregant ...

Tarragona busca la seva marca

Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

tarragona_des_de_l_aire

El màrqueting s’imposa en tots els àmbits de la societat. Cadascú busca definir la pròpia marca personal amb uns trets característics que el distingeixin de la resta. Les ciutats fan el mateix per identificar als seus habitants i per atraure visitants. Tarragona aspira a consolidar un segell propi. Amb quins paràmetres s’hi està treballant?

Aquest divendres i dissabte hi ha una oportunitat única per saber més coses de la marca Tarragona en el marc del seminari Marca Ciutat 2014, que se celebrarà a la sala d’actes de l’Antiga Audiència. És una trobada d’àmbit nacional que arriba a la cinquena edició i que tindrà com a convidats a tretze conferenciants. El seminari vol donar a conèixer el valor de tenir un segell distintiu de ciutat i els potencials que per a això té la ciutat de Tarragona.

El seminari ha de servir, doncs, per generar idees a l’entorn de la gestió de la marca de la ciutat i també per aportar i compartir coneixement útil als diversos sectors econòmics i socials que d’alguna manera o altra estan implicats en la construcció de la marca Tarragona. Per exemple, es parlarà del paper de la cultura i el patrimoni o del medi ambient per fixar un segell de ciutat. També de la innovació en el comerç o del perfil turístic de ciutats mitjanes.

La trobada d’aquests dos dies servirà perquè Tarragona esdevingui la capital del citymàrqueting de Catalunya i Espanya. El més important, però, és que sigui el punt d’inflexió definitiu perquè la ciutat fixi una marca potent i atractiva per als seus ciutadans i per als turistes.


Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *