

PLACES EXHAURIDES!!!
El FET a TARRAGONA organitza per als seus subscriptors una visita guiada als espais de la memòria a la ciutat, vinculats a la guerra civil i el franquisme. L’activitat forma part de la commemoració dels 80 anys del final de la contesa bèl·lica i de l’inici de la repressió del règim dictatorial.
La visita tindrà lloc el proper dissabte 9 de febrer a les 11 del matí. El punt de trobada serà a la porta principal de l’Ajuntament de Tarragona. El recorregut inclou el refugi antiaeri que es conserva al Palau Municipal, l’Antiga Audiència i la Presó de Pilats. Les explicacions aniran a càrrec de Jordi Piqué i Esther Ferré.
L’ACTIVITAT TINDRÀ LLOC DISSABTE 9 DE FEBRER A LES 11 DEL MATÍ. LES PLACES SÓN LIMITADES
L’activitat és gratuïta i cada subscriptor/a del FET pot venir acompanyat d’una altra persona. Les places són limitades i per tant cal fer una inscripció prèvia enviant un correu a l’adreça
subscripcions@fetatarragona.cat
Amb aquesta visita complementem la col·laboració entre l’Arxiu Històric de la Ciutat de Tarragona i la revista FET a TARRAGONA amb motiu del 80è aniversari del final de la guerra, que permet difondre què va significar aquell període històric a la ciutat.