Advertisement Advertisement
Carregant ...

Allargar la temporada turística fins al novembre

Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Un moment de l’entrevista de Ricard Lahoz a Laura Castel. Foto: Ràdio Ciutat de Tarragona.

La temporada turística arrenca tard i amb un munt d’incògnites. Una de les poques certeses és que el turista buscarà aquest estiu destinacions de proximitat i poc congestionades. I Tarragona aspira a posicionar-se prou bé entre el públic català i el d’altres zones de l’Estat espanyol, com Aragó, Navarra, País Basc i Madrid, i el del sud de França.

Hi haurà campanya promocional “molt potent” als mitjans de comunicació a inicis de juliol. Laura Castel, regidora de Turisme, ho ha anunciat aquest dilluns al programa ‘Tribuna Tarragona’, que coproduïm Ràdio Ciutat i FET a TARRAGONA. Més potent que altres anys per l’estalvi de diners que suposa la no realització de l’espectacle ‘Amfiteatrum’.

Tarragona Turisme vol aprofitar el vintè aniversari de Patrimoni Mundial i el festival Tarraco Viva

Turisme cultural. Turisme familiar. Turisme sostenible. Conceptes que sustenten la idea d’oferir un producte autèntic i amb totes les garanties de seguretat, tan buscada en aquest temps de coronavirus. Castel reconeix que totes les destinacions del país buscaran el mateix públic, però creu que Tarragona té una oportunitat per ser més coneguda a l’àrea metropolitana de Barcelona i la resta de Catalunya. “Una joia a descobrir per molta gent”, afirma.

A aquest públic s’adreça la campanya promocional d’estiu (encara sense lema), però l’objectiu de Tarragona Turisme és allargar la temporada almenys fins al novembre aprofitant que el festival Tarraco Viva s’ha ajornat fins a la tardor i que llavors se celebrarà el vintè aniversari de la declaració de Tarraco com a Patrimoni Mundial. “S’hi faran espectacles de petit format en espais oberts que, d’alguna manera, supliran l’absència d’un espectacle de gran format a l’Amfiteatre”.

Hi ha campanya promocional al juliol “molt potent” adreçada bàsicament al públic català

Desestacionalitzar la temporada és una de les prioritats que s’han marcat a la Taula Estratègica de Turisme, on hi ha els representats privats. Per això, la tardor es perfila com un moment culminant per al sector. La regidora Castel ha dit que, fins i tot, han convidat el Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad a fer una trobada o assemblea a Tarragona coincidint amb l’aniversari de la Unesco

Aquestes i altres continguts formen part del programa ‘Tribuna Tarragona’, on també hi participen els periodistes Sara Sans i Roberto Villarreal. El programa el podeu veure sencer aquí:

Laura Castel: “Tarragona serà el centre de la campanya turística”


Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *