Carregant ...

“Un nou mitjà per a un nou temps”

Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

DSCN15741

Maria Antònia Cassadó, mestre. Antoni Salas, advocat. Núria Loras, periodista. Àngel Conesa, jubilat. Meritxell Guillemat, infermera. Pitu Rovira, llibreter. Ells són els protagonistes del spot promocional de la revista FET a TARRAGONA que es projectava ahir a la nit, al final de la festa de presentació del primer número. Aquestes sis persones, de perfils molt diferents, són subscriptores de la revista des del primer dia i han confiat en el projecte periodístic abans de sortir al carrer.

El vídeo és una realització de David Oliete, responsable de Fotografia de la revista, amb música de Miguel González i imatges de diversos punts emblemàtics de la ciutat. La seva projecció tancava la festa al jardí del Metropol, on es van aplegar més de 200 persones. Entre els assistents, moltes cares de la primera línia política i institucional de la ciutat: l’alcalde, el delegat del govern, el subdelegat del govern central, el rector de la URV, el president del Consell Comarcal…

gent

L’acte comença força abans de les vuit del vespre amb la disposició de l’espai del jardí per part del Guillem i el Pau, que s’encarreguen de la gestió diària del Cafè Metropol. Arriben els convidats més puntuals com Conxita Esteve, cap de Relacions Institucionals de BASF i membre del consell d’administració del Nàstic, i la diputada al Parlament per IC, Hortènsia Grau.

En pocs minuts, arriben molts altres amics del FET, un munt de cares més o menys conegudes procedents d’àmbits molt diversos: Sergi i Jaume Guasch, de l’Esbart Santa Tecla, amb la presidenta, Rosa Llorach;  el president del Nàstic, Josep M. Andreu; Ramon Pallejà, de Tarragona 2017; advocats com Antoni Húber, Antoni Vives i Pere Grau; empresaris del comerç com Rafael Olivier; responsables de la gran indústria com Joan Pedrerol, de Repsol…

Més de 200 persones assisteixen a la presentació de la revista FET a TARRAGONA

Gran ambient en un espai únic, al costat de l’obra emblemàtica de Jujol, i amb un bon grapat de col·legues periodistes d’altres mitjans tan diversos com TAC 12, Més Tarragona, El Punt Avui, Tarragona Ràdio, Tarragona Diari, La Vanguardia, Circ de Tarragona i NW Revista de Reus, entre d’altres, i empreses de comunicació com Gestión 4 i Premicom. Tampoc no hi falten membres del consell assessor de la revista: Jordi Jaria, Teresa Ortega, Joan Sala, Ramon Marrugat, i Rosa Comes.

En el torn de parlaments, Josep Martí, secretari de Comunicació del Govern de Catalunya, demana al públic “fer confiança” a l’equip del FET a TARRAGONA pel “regal” que aquest ofereix a la ciutat en forma de publicació de qualitat. I l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, parla del “mèrit” i la “dignitat” de la iniciativa periodística.

En qualitat de director del FET presento la revista i el digital com a portaveus d’una Tarragona dinàmica, actual, moderna, oberta al món, desacomplexada, emprenedora, innovadora, solidària i profundament catalana i democràtica: “Neixem en un moment crucial per al pais i creiem que la ciutat es mereix un nou mitjà per als nous temps”.

Des de la distància, l’acte el segueixen en directe més de mig centenar d’usuaris a través de twitter. Persones com Maria Escoda i Ruth Troyano que envien els seus missatges d’ànims i suport a l’equip del FET.

presentacio_fet_003

La revista dedica la seva primera portada a cinc persones relacionades amb les festes de Santa Tecla. A l’interior, un dossier de divuit pàgines analitza el moment festiu des de diferents perspectives (cartells antics, seguici petit, la baixada de l’Àliga…). A més, el primer número del FET en paper publica un ampli reportatge amb els mestres de l’EOI a l’interior de la Chartreuse; una entrevista al baríton Àngel Òdena; quatre articles d’opinió; un perfil de la periodista Núria Solé; la història del dia a dia de La Muntanyeta; les perspectives de futur laboral d’alguns joves a la indústria química; les iniciatives en forma de petits negocis de quatre joves emprenedores…En definitiva, moltes històries de la ciutat explicades amb textos elaborats i una cura especial per la fotografia i el disseny.

La revista FET a TARRAGONA es pot comprar a partir d’avui a Llibreria La Capona, Llibreria de la Rambla, Llibreria Adserà, Cal Matias, El Lloro, La Cocotte i l’Espai Turisme del carrer Major. A partir de dimecres, també es trobarà a l’estand de les festes, al Teatre Tarragona. Per fer-se’n subscriptor, només cal anar a www.fetatarragona.cat

Si ho féu abans de divendres 13 a mitjanit, entrareu en el sorteig d’una samarreta del bestiari creada per Anduluplandu i una ampolla de Chartreuse groc.


Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 respostes a ““Un nou mitjà per a un nou temps””

  1. Moltes felicitats!!!! Endavant!

  2. Josep Bach ha dit:

    Moltes felicitats, molta sort i que tingueu un llarg recurregut!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *