

Després de la publicació de 40 números i després d’organitzar 40 actes de presentació en diferents espais de la ciutat, el número 41 del FET a TARRAGONA el presentem -a causa del confinament- a través d’un vídeo amb la voluntat d’apropar-nos als lectors de la revista i als seus protagonistes.
Amb ganes de retrobar-nos ben aviat cara a cara amb els amics i amigues del FET, aquí us deixem aquesta peça enregistrada al passeig del Serrallo, al costat del mar, un exemple d’espai generós i amable, ideal per passejar-hi mantenint les distàncies de seguretat.
El director del FET, Ricard Lahoz, ens presenta breument els objectius i la filosofia d’aquest número especial. I hi afegeixo una selecció d’imatges captades al llarg d’aquests dos mesos que no oblidarem mai.
Aquí teniu l’audiovisual, per gaudir-lo i per compartir-lo: