De la promesa del “Tornarem…” al compromís de l’“I si ho fem junts…” (sense interrogant). El Nàstic passa del prometre de la temporada passada al comprometre’s aquest any amb tota l’afició per assolir l’objectiu de l’ascens.
La idea original és del periodista Xavi Ribera, cap de premsa del club, i la desenvolupa el tarragoní Maurici Segu, de l’empresa Innovarout, en un vídeo de 118 segons. Un vídeo amb imatges de Tarragona, la veu de Montse Llussà (Versió RAC 1) i la música de la banda local LeCirke.
http://www.youtube.com/watch?v=HptUyBQDNZY&feature=c4-overview&list=UUSzKkGlONLJ_YwiWmF9zLzg
Aprofitant l’1 de juliol, primer dia de la campanya de renovació de carnets, el Nàstic presenta el vídeo en societat, davant de prop de 200 persones al jardí del Metropol. Una iniciativa innovadora –i encertada- que reuneix socis, directius, tècnics i espònsors.
Abans dels parlaments i de la projecció, hi ha temps per assaborir l’aperitiu de Fleca Flaqué i el cava Adernats, de la vinícola de Nulles, l’oficial del club. Repartits per les taules, els membres del consell d’administració -Jordi Virgili, Ricardo Pacheco, Joan Potau- i el cos tècnic encapçalat per Santi Castillejo enraonen amb els aficionats.
Les claus de president i entrenador
Ambient distès i de relatiu optimisme de cara a la nova temporada. La continuïtat de Josep M. Andreu a la presidència i el retorn de “Castigol” al club, ara a la banqueta, ajuden a crear una sensació de tranquil·litat en l’entorn grana.
Socis històrics com Lluís Teruel, Juli Esporrin i Patxi Galea s’interessen pels fitxatges dels últimes dies xerrant amb Castillejo i el director esportiu, Emilio Viqueira, mentre a l’altra banda del jardí se situa la cara política més rellevant de l’acte: el senador Josep Maldonado.
A l’hora dels parlaments, Andreu insisteix en la necessitat de sumar entre tots perquè el moment és difícil i complicat. S’han baixat els preus dels abonaments i s’ha ideat una promoció 2×1 perquè els socis que renovin portin amb ells un altre nou soci de franc. El president ensenya als assistents el nou carnet, que incorpora la lletra de l’himne del Nàstic, a partir d’una idea de Domin García, de Rambla Digital.
I el creador del vídeo, Maurici Segu –fill de Ramon Segu Chinchilla– presenta la seva obra “sorgida del cor i a partir de molts records granes, com aquelles locucions radiofòniques d’Enric Pujol”.
El cel es va enfosquint. Foto de família amb el president, els autors de la campanya i els patrocinadors (inclòs l’ajuntament). Darrera de l’escenari, algú ja és a punt de prèmer el “play”. S’encén la pantalla gegant, primeres imatges… i de banda sonora s’escolta una cançó deliciosa titulada “Tunnel”. Tota una metàfora del lloc on ens trobem i del qual volem sortir.