

La revista FET a TARRAGONA enceta el 2019 amb un número especial i diferent. El protagonitzen més de 50 dones que viuen i/o treballen a la ciutat. No hi trobareu cares conegudes pel gran públic, però sí hi descobrireu perfils singulars i trajectòries plenes d’esforç, lluita, sensibilitat, superació, generositat, compromís i professionalitat.
Al llarg de cinc anys hem procurat mantenir des del FET una mirada no sexista de la realitat que ens envolta i normalitzar la presència de les dones a la revista. Les protagonistes d’aquesta publicació amb accent femení serien infinites, així que hem delimitat la majoria de les històries al voltant de l’eix de la igualtat d’oportunitats en el món laboral i el de la formació.
MÉS DE 50 DONES EXPLIQUEN A LA REVISTA TRAJECTÒRIES PLENES D’ESFORÇ, SUPERACIÓ I GENEROSITAT
Us avancem que a les pàgines de la revista coneixereu dones que treballen en ambients molt masculinitzats i altres que treballen en ambients totalment feminitzats. Dones que lideren equipaments culturals. Dones que fan recerca a la universitat i companyes que hi han arribat a estudiar en circumstàncies molt adverses per raons socials, econòmiques i de raça. Dones interessades acadèmicament per les desigualtats i la violència de gènere i dones que practiquen esport tradicional d’homes. Dones grans que van patir els efectes de la guerra i dones joves que lluiten per la plena emancipació.
El número 33 del FET es distribuirà entre els subscriptors a partir del proper dimarts 22 de gener. També a partir de dimecres 23 trobareu la revista als punts habituals: Llibreria La Capona, Llibreria Adserà, Cal Matias (Serrallo) i Quiosc El Miracle (Via Augusta, 8).
LA PRESENTACIÓ DEL ‘FET’ 33 TINDRÀ LLOC DISSABTE 26 DE GENER A LES 12 DEL MIGDIA AL TEATRET DEL SERRALLO
Com hem fet des del primer dia, aquest número també el presentarem en un acte públic. Però aquesta vegada hem decidit innovar i canviar el dia i hora habituals. Per això, us avancem que presentarem el FET 33 el dissabte 26 de gener a les 12 del migdia al Teatret del Serrallo en un acte informal i distès que vol ser un reconeixement a les dones de Tarragona.
Fes-te del ‘Fet’
Aprofitant la sortida al carrer de la primera revista del 2019, us convidem a fer-vos subscriptors del FET per tot l’any. Per només 30 €, rebreu les revistes a casa, podreu guanyar entrades per a espectacles i participar de les activitats culturals exclusives que organitzem per als subscriptors.