Carregant ...

Subscriu-te al ‘Fet’: una marca de confiança

Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

El director del FET, Ricard Lahoz, al programa ‘Els matins’ de TV3, valorant l’impacte de l’explosió a IQOXE.

Des de la modèstia, però sobretot des del rigor i l’honestedat periodística, el FET a TARRAGONA ha esdevingut aquests dies posteriors a l’explosió a la petroquímica un mitjà de referència per entendre el context i les conseqüències d’uns fets tan greus i transcendentals.

Els articles al ‘Fet’ de l’explosió a la petroquímica han estat una referència periodística

El FET és una marca de confiança. Així s’entén que el fotògraf i geògraf Rafael López-Monné volgués publicar en aquest mitjà l’article que desvetllava la intranquil·litat que patia el cap de planta de l’empresa accidentada -una de les 3 víctimes mortals- i les retallades laborals i en seguretat que s’hi estaven produïnt.

L’article ‘Més perillós que l’etilè’ ja ha passat a formar part de la petita gran història del FET, amb un impacte emocional brutal, més de 50.000 visites i una gran repercussió en mitjans d’àmbit nacional.

L’article de Rafael López-Monné, publicat al FET, ha tingut un ampli ressò als mitjans d’àmbit nacional.

El FET és una marca de confiança. Així s’entén que l’exdelegat del Govern i exdirector del PLASEQTA, Cèsar Puig, accepti parlar amb aquest mitjà de la gestió de l’emergència química, tot i trobar-se en un moment molt delicat, a les portes del judici a l’Audiència Nacional on l’acusen d’un pressumpte delicte de rebel·lió.

L’article ‘Quan l’emergència química es gestionava des de Tarragona’ revela el creixent desinterès per innovar i invertir en els plans de seguretat i aposta per recuperar des del territori la competència directa en aquest àmbit, que ara està centralitzada a Barcelona.

Ricard Lahoz, al costat de l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, en una edició especial del programa ‘Catalunya migdia’ de Catalunya Ràdio. Foto: David Oliete.

El FET és una marca de confiança. Així s’entén que el director del mitjà, Ricard Lahoz, hagi estat analitzant el context social, polític i econòmic de l’explosió i les seves repercussions als programes ‘Els matins’ i ‘Tot es mou’ de TV3, a la tertúlia d’‘El Matí de Catalunya Ràdio’ i a l’informatiu ‘Catalunya migdia’ de la mateixa emissora.

Amb Ricard Lahoz, Tarragona ha tingut una veu del territori en els mitjans públics d’àmbit nacional, una circumstància que hauria de ser més habitual i no només quan es produeixen situacions informatives excepcionals.

Imatge de l’explosió captada per David Oliete i publicada per ‘The New York Times’.

El FET és una marca de confiança. Així s’entén que el fotògraf de la revista, David Oliete, hagi estat el professional escollit per l’agència internacional Associated Press per captar les imatges de l’explosió i distribuir-les a diaris de tot el món. Les fotos d’Oliete s’han vist a Le Monde, The Guardian, The New York Times i The Washington Post.

Fes-te del ‘Fet’: el bon periodisme s’ha de pagar

Aquest periodisme rigorós i de qualitat no és gratis, s’ha de pagar. Per això, l’equip de col·laboradors del FET et convidem a fer-te’n subscriptor/a  per només 30€ l’any.

A canvi, formaràs part d’una comunitat de més de 650 amics i amigues que no només reben les revistes a casa puntualment: també participen de les activitats culturals que organitzem, els actes de presentació i el regal d’entrades per a espectacles de teatre i música.

Aquest dissabte vine a fer el vermut a la presentació del número 39 de la revista

Molt satisfets de la feina d’aquests dies i amb la revista número 39 a punt per distribuir entre els subscriptors i als punts de venda, et convidem a venir al Teatret del Serrallo aquest dissabte 25 de gener a les 12 del migdia. Et convidem a fer un Vermut Miró.

Vine a conèixer qui som i què fem!!!


Comparteix:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *