

Vuit de les 40 imatges que formen part de l’exposició de fotoperiodisme del Premi Mañé i Flaquer 2021 són obra dels fotògrafs del FET a TARRAGONA. David Oliete i Marc Colilla presenten quatre fotos cadascú a una mostra que es pot veure fins al 21 d’agost al Tinglado 2 del Moll de Costa del Port de Tarragona.
david oliete i marc colilla presenten 8 obres a la mostra de fotoperiodisme
Les imatges captades per David Oliete fan referència al temps de la pandèmia, la represa castellera i la protesta contra l’empresonat de Pablo Hasel. Tres de les fotos de Marc Colilla a l’exposició corresponen a l’impacte al territori de l’incendi de Santa Coloma de Queralt de l’estiu passat, i la quarta al món dels castells.
La majoria de les fotos exposades d’Oliete i Colilla han estat publicades al FET. La seva obra remarca el nostre interès per la fotografia de qualitat i així queda reflectit a la mostra del Tinglado 2.


A través de les 40 imatges de l’exposició, l’espectador podrà establir un vincle visual amb els fets més rellevants que es van produir l’any passat a les comarques tarragonines: els estralls dels temporals, la destrucció del foc, les noves rutines després de la pandèmia o la convivència entre indústria i turisme en són algunes de les temàtiques tractades.
l’exposició està oberta fins al 21 d’agost al tinglado 2
L’exposició, produïda pel Port de Tarragona, mostra les imatges signades pels fotoperiodistes Marc Colilla, Ariadna Escoda, Carles Esporrín, Alícia Fàbregas, Santi Iglesias, Xavi Jurio, Marc Lladó, Anna Lofi, Tjerk van der Meulen, David Oliete, Jordi Jon Pardo, Laia Solanellas i Núria Torres.


La imatge guanyadora d’aquesta segona edició de la categoria de Fotoperiodisme del Premi Mañé i Flaquer és per “L’incendi que s’acosta”, de Xavi Jurio. Les finalistes són “Segona Onada”, de Carles Esporrín, i “Trapezi”, de Tjerk van der Meulen.
L’exposició està organitzada pel Col·legi de Periodistes de Catalunya amb al suport del Port de Tarragona, Repsol i l’Ajuntament de Torredembarra. Es pot veure de dimarts a dissabte, de 10 a 13 i de 17 a 20h i els diumenges d’11 a 14h.